Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ, ΟΥΤΕ ΑΘΩΟ ΣΥΝΝΕΦΟ! ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ.

Την Καθαρά Δευτέρα ως έθιμο έχουμε το πέταγμα του χαρταετού. Έτσι και φέτος πολλοί απο εμάς τηρήσαμε το έθιμο που μας άρεζε απο μικρά παιδιά και ξεχυθήκαμε στα βουνά διασκεδάζοντας. Ένα μέλος του worldjudge2012 και προσωπικός μου φίλος όταν κατάφερε και πέταξε τον χαρταετό του, προσπάθησε ευτυχισμένος να αποθανατήσει την στιγμή, όμως αποθανάτησε και κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που δεν έβλεπε την δεδομένη χρονική στιγμή με γυμνό μάτι...










Η ιστορία εξελίσσεται στο χωριό Σωτήρα λίγα χλμ μακρυά απο την πόλη της Έδεσσας.  Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μου διαβεβαίωσε πως δεν κατάλαβε τίποτα, παρά μόνο όταν είδε την φωτογραφία στον υπολογιστή του.  Αν και καχύποπτος πριν δω την φωτογραφία παρακαλούσα να είναι πραγματικά κάτι που αξίζει και όχι το φως που διαθλάται περίεργα ή κάτι άσχετο..Το ίδιο βράδυ είχα στο email μου 2 φωτογραφίες που δείχνουν τον φίλο μου να κρατά μπροστά στον φακό το χέρι του, (διότι τον θάμπωνε ο ήλιος προκειμένου να κάνει σκιά) ώστε να φωτογραφήσει τον χαρταετό, όπου και το έκανε.

Στην 1η φωτογραφία επάνω δεξιά διακρίνεται κάτι σαν σύννεφο στρόγγυλο που όταν το μεγενθύνεις βλέπεις εσωτερικά ένα τρίγωνο.  Επεξεργάστηκα την φωτογραφία, αυξομειώνοντας την αντίθεση την φωτεινότητα, τα χρώματα και όσο περνούσε η ώρα τόσο περισσότερο χαμογελούσα μονολογώντας πως έχω (και να γνωρίζω πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΑΖ) την 1η αυθεντική φωτογραφία από ένα άγνωστο ιπτάμενο αντικείμενο.
Το συμπέρασμα μου είναι πως αφού δεν κατάλαβε κανείς τους πως αυτό το αντικείμενο περνούσε από εκεί μάλλον χρησιμοποιούσε κάποιο είδος απόκρυψης.  Το περίεργο τριγωνικό σχήμα του μάλιστα με έκανε να σκεφτώ τις δεκάδες μαρτυρίες στον πλανήτη για παρόμοιες αναφορές.

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.






















































































Κλείνοντας το τηλέφωνο μου είπε γελώντας: -Δευτερόλεπτα μετά την φωτογραφία κόπηκε το σχοινί του χαρταετού, ίσως για να με τιμωρήσει που κατάφερα και το τράβηξα φωτογραφία!


Σ'ευχαριστώ Γιώργο για την φωτογραφία.


Δεν υπάρχουν σχόλια: